Vog celuje w rynek jabłek organicznych na Bliskim Wschodzie
Vog chce skonsolidować swoją obecność na Bliskim Wschodzie i zwiększyć sprzedaż ekologicznych jabłek w regionie. Według kierownika sprzedaży Klausa Hölzla, Bliski Wschód jest priorytetowym rynkiem eksportowym dla konsorcjum ze względu na jego bliskość i strategiczne znaczenie.
"Oprócz naszych produktów ekologicznych, na tych obszarach odnieśliśmy również wiele sukcesów dzięki zintegrowanym
produktom ekologicznym.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka