Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Vog odświeża markę organiczną i kontynuuje promocje

2023-10-05 18:00
Źródło: Fruitnet.com

Włoska firma jabłkowa Vog ponownie wprowadziła na rynek swoją organiczną markę i kontynuuje wysiłki na rzecz promowania bardziej skutecznych metod marketingu wśród konsumentów.

Na odbywających się w tym tygodniu targach Fruit Attraction w Madrycie, marketer z Południowego Tyrolu zachęcał odwiedzających do zapoznania się z gamą jego produktów i marek oraz do pogłębienia ich zrozumienia tego, co uważa za bardzo

istotne.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Jabłka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem