Vog prezentuje nowy folder odmian podkreślający smaki Marleny
Vog, południowotyrolskie konsorcjum jabłek, odsłoniło najnowszy etap swojej nowej koncepcji marketingowej dla kategorii jabłek.
Nowy folder odmian celebruje różne aromaty i smaki jabłek Marlene poprzez współpracę z najlepszym szefem kuchni Norbertem Niederkoflerem oraz nowe narzędzie, które ma pomóc konsumentom w identyfikacji różnych odmian jabłek.
Niederkofler, Południowy Tyrolczyk

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Jabłka