W tym tygodniu promowano kapustę, cebulę, ziemniaki i marchewkę
W tym tygodniu reklamy detaliczne były świętem wszystkiego, co wiosenne. Z Dzień Świętego Patryka tydzień od, kapusta, cebula, ziemniaki i marchewki były promowane obok corned beef, irlandzkie piwo i chleb soda. W kilku sklepach pojawiły się specjalne sekcje paschalne, w których można było znaleźć sok winogronowy, jabłkowy i jabłka. Na Wielki Post popularne były cytryny, limonki, liście kaktusa, chayote i papryka poblano. Wielkanoc
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka