Winogrona, gruszki, persymony, granaty i żurawina zapewniły reklamom jesienny smak
Od miniaturowych dyń, przez odmiany przeznaczone do pieczenia ciast, aż po duże latarnie, dynie wszystkich rozmiarów zdobiły w tym tygodniu sklepy i ulotki reklamowe. W tym tygodniu odnotowano siedemnaście odmian jabłek, idealnych do pieczenia, pieczenia lub pokrywania karmelem. Inne owoce, takie jak winogrona, gruszki, persymony, granaty i żurawina, nadały reklamom jesienny smak. Nie ustępowały im również warzywa, takie jak żołędzie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka