"Wyniki sprzedaży w handlu żywnością ekologiczną są znów niemal porównywalne z rokiem 2019"
Podczas pandemii produkty ekologiczne, nie tylko ekologiczne jabłka, przeżywały wielki szum, ale to się gwałtownie zatrzymało wraz z wojną na Ukrainie. "Konsumenci zdecydowanie znów kupują więcej towarów ekologicznych, ale coraz częściej w dyskontach. Jednak wyniki sprzedaży w handlu naturalną żywnością są ponownie porównywalne z rokiem 2019", mówi Birgit Gutberlett, dyrektor zarządzający Ökobo GmbH
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka