Wysoki popyt na francuskie jabłka
Francuskie Stowarzyszenie Jabłko Gruszka (ANPP) pozytywnie ocenia swoją wizytę na Fruit Attraction i mówi o bardzo obiecującym początku francuskiej kampanii jabłkowej. Sandrine Gaborieau, odpowiedzialna za komunikację stowarzyszenia, omawia również zaskakujący kolor tegorocznych jabłek Golden.
Bardzo pozytywne wskaźniki w tym rokuPo raz kolejny wydarzenie w Madrycie wygrało
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka