Wzrost wolumenu jabłek marki New-Zealand w Azji z okazji Święta Środka Jesieni
Rockit Global przygotowuje się do największego jak dotąd Święta Środka Jesieni, wchodząc na nowe rynki azjatyckie i wprowadzając do sklepów więcej jabłek Rockit™ niż kiedykolwiek wcześniej w szczycie sezonu sprzedaży.
Dzięki silnemu popytowi ze strony konsumentów, Rockit po raz pierwszy będzie obchodził w tym roku Święto Środka Jesieni w Wietnamie, a łączny wolumen sprzedaży w Chinach i Hongkongu wzrósł o ponad 15
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka