Aldi wspiera Fundację Airc poprzez produkty z działu warzywno-owocowego.
2024-09-26 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Granat, jabłka Sinfonia, pestkowata biała winogrona, orkisz z linii Smaki Kolorów oraz róże certyfikowane przez Fairtrade. To produkty objęte inicjatywą, w ramach której Aldi Italia wspiera Fundację Airc w badaniach i profilaktyce raka piersi.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem