Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Ambrosia prezentuje nową hiszpańską kampanię marketingową.

2024-11-12 10:00
Źródło: Fruitnet.com
Marka jabłka Ambrosia planuje uruchomić swoją najnowszą kampanię reklamową w Hiszpanii. Kampania będzie trwać od listopada do kwietnia i ma na celu ugruntowanie pozycji jabłka jako idealnego wyboru dla całej rodziny pod hasłem „Ambrosia, smakuje bosko w gronie rodziny!”. Skierowana będzie do młodych rodzin.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem