Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

"Bez Żalu po Przekąskach: Promowanie zdrowszych wyborów przekąsek w Australii"

2024-09-26 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Aussie Apples prowadzi kampanię No Snackgrets, której celem jest promowanie zdrowszych nawyków w zakresie przekąsek wśród Australijczyków. Inicjatywa ta ma na celu zachęcenie 9,5 miliona osób spożywających przekąski do wybierania jabłek, co popiera Apple and Pear Strategic Market Development Panel. Kampania ta opiera się na

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem