Francja przygotowuje się do intensywnej kampanii marketingowej jabłek w Indiach.
2024-12-03 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
W ciągu nadchodzących miesięcy zostanie przeprowadzony szereg działań marketingowych promujących francuskie jabłka, skierowanych do konsumentów w Indiach. Owoce będą sprzedawane przez wszystkie główne sieci supermarketów w kraju.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem