Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Komentarz: Pink Lady zmieniła oblicze marketingu jabłek.

2024-12-17 17:00
Źródło: Fruitnet.com
Nie przesadzę mówiąc, że Didier Crabos i jego koledzy z Pink Lady zmienili oblicze marketingu jabłek w Europie, a być może także na reszcie świata, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem