Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Marka jabłek KANZI® obchodzi swoje 20-lecie obecności w Europie.

2024-11-20 13:00
Źródło: Fruitnet.com
Pod hasłem „Czysta energia” marka została ugruntowana jako dostawca energii - jednocześnie tworząc imponujące, udostępnialne aktywa marki. Kampania została zaprojektowana i wdrożona przez agencję kreatywną The Lakehouse.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem