Marka jabłek KANZI® obchodzi swoje 20-lecie obecności w Europie.
2024-11-20 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Pod hasłem „Czysta energia” marka została ugruntowana jako dostawca energii - jednocześnie tworząc imponujące, udostępnialne aktywa marki. Kampania została zaprojektowana i wdrożona przez agencję kreatywną The Lakehouse.
Fruitnet.com
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem