Marlene®, jesienna kampania inspiruje konsumentów.
2024-10-02 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Slogan "Córka Alp" opowiada o pochodzeniu Marlene®, temat pór roku pogłębia pracę w sadach jabłoniowych i komunikuje dostępność przez 12 miesięcy w roku, doświadczenie kulinarne stawia konsumenta w centrum, zachęcając go do zanurzenia się w gourmetowym świecie jabłek.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem