Nowa kampania sadownictwa CMI łączy dobrze znane odmiany jabłek z ich odpowiednikami premium.
2025-01-06 02:00
Źródło:
Fruitnet.com
CMI Orchards rozpoczął kampanię sprzedażową zachęcającą konsumentów do wypróbowania swoich premium marek jabłek Juici, Ambrosia Gold i EverCrisp.
Fruitnet.com
![Fruitnet.com](/cache/files/fruitsnet-300x200-1---w-150.jpg)
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem