Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Pink Lady cieszy się z silnych wyników zbiorów w trudnym roku dla jabłek.

2024-11-15 09:00
Źródło: Fruitnet.com
Fani najpopularniejszej niemieckiej marki jabłek mogą spodziewać się sezonu pełnego akcji na miejscu sprzedaży (PoS) i atrakcyjnych partnerstw markowych. Jedną z akcji, która będzie kontynuowana w nowej odsłonie, jest akcja „Bee Pink”. Pink Lady nawiązała także partnerstwo z legendarną marką Disneya - „Myszka Miki” i jej.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem