Pink Lady® i Disney ogłaszają partnerstwo w celu promowania zdrowszego odżywiania.
2024-12-02 13:00
Źródło:
Fruitnet.com
Ta unikalna partnerska współpraca łączy rozpoznawalność Disneya z zaangażowaniem Pink Lady® w dostarczanie rodzinom premium jabłek. Obie marki dzielą wspólną wizję opartą na wartościach jakości, pozytywnego oddziaływania i społecznej odpowiedzialności.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem