"Potrzebujemy przynajmniej takich samych cen jak w zeszłym roku."
2024-07-15 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Po idealnym starcie (brak przenoszenia się starych zapasów, brak zapasów z południowej półkuli i dużo lepsze ceny niż w 2022-23), jak rozwijała się kampania jabłek? Z nowym sezonem tuż za rogiem, François Mestre, szef Mesfruits (z siedzibą w Cavaillon), sporządza początkowe plany.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



