Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Reklamy produktów świątecznych rosną wraz z wahaniem cen świeżych warzyw i owoców.

2024-12-09 00:00
Źródło: Freshplaza.com
W tym tygodniu Święty Mikołaj posłał swoje elfy po sklepach, obniżając ceny ulubionych produktów świątecznych. Zimowe cytrusy stały się bardziej powszechne, a nowe uprawy kalifornijskich mandarynek i grejpfrutów z Teksasu dodawały blasku do ulotek reklamowych. Podstawowe produkty na Chanukę, takie jak winogrona, miód, daktyle, jabłka, winogrona i jabłka.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem