Soluna Apple obiecuje sukces w Azji, gdy produkcja się rozwija.
2024-10-03 15:00
Źródło:
Fruitnet.com
Druga kampania promocyjna dla jabłka Soluna jest w trakcie realizacji w Azji i na Bliskim Wschodzie i przebiega "niezwykle dobrze" - powiedziała menedżerka marki Soluna, Liza Matthews z TopFruit.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem