Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Trudne kampanie jabłkowe i gruszkowe od samego początku

2024-07-02 00:00
Źródło: Freshplaza.com
"Był to trudny rok handlowy w Afryce, gdzie nie rozpoczęliśmy z cenami tak, jak się spodziewaliśmy" - mówi Renier Grobbelaar, dyrektor ds. zaopatrzenia w Freshgold. "A Europa okazała się rozczarowaniem w przypadku wczesnych odmian jabłek BCs, Packhams i Pink Ladies. Wschód okazał się dla nas pomocny, ale RPA...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem