Zazdrość, komunikacja patrzy na modę
Powraca na rynek, z rosnącymi zbiorami, zazdrość, jabłko premium konsorcjów Vog i Vip. I robi to z przełomową, estetyzującą komunikacją wizualną, która przypomina świat piękna i mody. Chrupiące i aromatyczne
"Szczególnie we Włoszech, envy zyskało reputację jabłka, które jest doceniane przez wymagających konsumentów", wyjaśnia Klaus Hölzl, dyrektor sprzedaży Vog i
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Jabłka