Zbadanie możliwości utworzenia oddzielnej komisji marketingowej dla jabłek BC
Sadownicy z regionu Okanagan mają przedyskutować potencjalne utworzenie nowej komisji ds. marketingu jabłek podczas serii spotkań. Stowarzyszenie Producentów Owoców BC wskazuje na rosnące zainteresowanie wśród producentów jabłek w BC badaniem strategii marketingowych opartych na współpracy. Wynika to z precedensu ustanowionego przez regiony...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka