Ze względu na kryzys na Morzu Czerwonym, tureccy eksporterzy jabłek znaleźli nowe szlaki dostaw
Po solidnym początku, sprawy stały się nieco trudniejsze dla tureckiego sezonu jabłkowego, mówi Kubra Guven, kierownik ds. marketingu tureckiego eksportera świeżych produktów Ana Fruit: "Ten sezon jabłkowy rozpoczął się od szybkich ruchów, ale później sprawy musiały nieco zwolnić z powodu problemów z Morzem Czerwonym w logistycznej części łańcucha. Nie zaprzestaliśmy jednak załadunku i kontynuowaliśmy nasze cotygodniowe dostawy.

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Jabłka