Znaczenie jabłek klubowych w strategii VIP
Zadanie zarządzania pełnym cyklem jabłek VIP Club, od planowania zakładów po produkcję, od opracowania celów handlowych po wprowadzenie na rynek, zostało powierzone Fabio Zanesco, menedżerowi już zaangażowanemu w sektor komercyjny.
Zanesco podkreśla: "Ważną rzeczą jest praca w sieci. Oprócz

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Jabłka