"Jest jasne, i pokazują to nasze badania rynku, że wielu wciąż nie zna się na kakisie"
Kampania Persimon® kaki zakończyła się niedawno dużymi komplikacjami z powodu znacznych braków w produkcji. Obszar obsadzony pod PDO Kaki Ribera del Xúquer pozostaje stabilny, pomimo trudności w ostatnich sezonach, choć owoc ten nadal wymaga większej promocji, aby dotrzeć do większej liczby konsumentów. Cirilo Arandis, przewodniczący rady regulacyjnej PDO Kaki Ribera del

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kaki