"Popyt na hiszpańskie kaki rośnie z każdym rokiem"
"Ogólnie rzecz biorąc, sprzedaż jest bardzo powolna", powiedział Pieter de Ruiter z holenderskiej firmy 4Fruit Company. "Ilości wysyłanych obecnie owoców i warzyw nie są duże, a nadwyżki również nie rosną. Popyt pozostaje w tyle, ale ceny są wysokie. Widzimy to na przykład w przypadku hiszpańskich warzyw szklarniowych".
Pieter de Ruiter (po prawej) ze swoim kolegą Ferranem Barceló w
Salonach.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kaki