Popyt na kaki Rojo Brillante wciąż rośnie,
Nowy sezon włoskich persymonów Rojo Brillante wydaje się otwierać pod dobrymi auspicjami dla Gallicchio Frutta, firmy, która uczyniła tę uprawę swoją podstawową działalnością, do tego stopnia, że wprowadziła na rynek nową markę "Divino - the Italian Kaki".
"Popyt jest z pewnością wyższy niż na początku sezonu w ubiegłym roku", komentuje zarządca Francesca Gallicchio,
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kaki