Prezentacja nadchodzącej kampanii D.O.P Kaki
2024-10-09 00:00
Źródło:
Fruittoday.com
Z jednej strony przeprowadzono odświeżenie wizerunku marki graficznej „**PERSIMON®**”, aby nadać jej własny styl, z wyróżniającą się typografią i wyraźną osobowością, która ma na celu zdefiniowanie celów samej marki.
Fruittoday.com

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Kaki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem