Promowanie konsumpcji kaki w Hiszpanii
Hiszpańskie Stowarzyszenie Kaki, we współpracy z Mediterranean Combo, kampanią współfinansowaną przez Unię Europejską, prowadzi kampanię mającą na celu zwiększenie konsumpcji europejskich owoców na rynku wewnętrznym UE. W celu podniesienia świadomości na temat hiszpańskiego kaki wśród obywateli, kampania dotarła do 6 rynków miejskich w Madrycie i 4 w Walencji.
Stowarzyszenie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kaki