Rozpoczyna się kampania kakisów Grupy Alegra.
2024-10-04 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Rozpoczęła się kampania 2024 na kaki Grupy Alegra. Dostępne będą około 3 000 ton Loti di Romagna oraz 4 000 ton Rojo Brillante, które zostaną sprzedane do pierwszego tygodnia grudnia. Alegra, Brio i Valfrutta Fresco będą obecni na Fruit Attraction Cachi.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Kaki
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem