Badania Kantar pokazują wzrost siły marki Zespri.
2024-11-19 16:00
Źródło:
Fruitnet.com
Zespri twierdzi, że ich głównym celem pozostaje tworzenie długoterminowej wartości dla nowozelandzkich producentów kiwi, ponieważ najnowszy raport Kantar Brand Power firmy pokazał, że Zespri po raz pierwszy zajmuje pierwsze miejsce w rankingu marek owocowych we wszystkich 15 swoich głównych rynkach.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem