Bilansowanie kosztów zrównoważonego rozwoju z rosnącymi cenami w nowozelandzkim przemyśle owocowo-warzywnym
Badania przeprowadzone w zeszłym roku wykazały, że prawie dwie trzecie kupujących w Kiwi nie było skłonnych zapłacić wyższej ceny za owoce i warzywa uprawiane, zbierane, pakowane i dostarczane z zastosowaniem zrównoważonych praktyk.
Dla krajowego przemysłu ogrodniczego wartego 6 miliardów dolarów, który chce rozwijać zrównoważone środki w celu ochrony przyszłości biznesu, ta niechęć stanowi poważny problem.
P>

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi