Chile: Kampania Kiwi prawdopodobnie zakończy się wcześniej
Oczekuje się, że eksport kiwi z kraju andyjskiego spadnie o 14% w sezonie 2022/23 w porównaniu z poprzednim sezonem. Niższa dostępność w połączeniu z 30% spadkiem wolumenu zielonych kiwi z Nowej Zelandii doprowadziła do gwałtownego wzrostu sprzedaży na rynkach półkuli północnej, co oznacza, że przesyłki będą miały mniejszy wolumen.

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Kiwi