Francuska kampania kiwi 2023 wygląda bardziej obiecująco
Wolumeny, rynek, segmentacja i francuska produkcja. Maxime Gil, dyrektor zarządzający Vergers Cancel, podsumowuje kampanię 2023.
Dynamiczny rynek na początku kampaniiW porównaniu z ubiegłorocznym powolnym rynkiem, francuska kampania kiwi wygląda w tym roku bardziej obiecująco. "W poprzednim sezonie zaobserwowaliśmy brak dynamiki, szczególnie w pierwszych 3 miesiącach kampanii.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi