"Francuski sektor kiwi znalazł sposoby na odnowienie się"
Choroby i zagrożenia pogodowe to tylko niektóre z trudności, z którymi musiała się zmierzyć francuska produkcja kiwi, podobnie jak inne sektory. Dla Jean-Baptiste Pinela, dyrektora zarządzającego Primland, ta negatywna sytuacja zmusiła producentów kiwi do ewolucji w kierunku czegoś pozytywnego, jednocześnie przekształcając rynek kiwi.
Jean-Baptiste Pinel, dyrektor zarządzający Primland w Fruit

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi