JD.com zwiększa import kiwi Zespri, chce sprzedać ponad 2 mln tacek w 2023 r.
JD Fresh, dział świeżej żywności JD.com, niedawno przyjął pierwszy w sezonie morski transport kiwi Zespri z Nowej Zelandii do Chin, rozpoczynając 7 kwietnia sezon promocyjny kiwi JD. Dzięki modelowi e-commerce opartemu na bezpośrednich zamówieniach, JD Fresh stał się największym internetowym sprzedawcą detalicznym Zespri w Chinach. W sezonie 2023, JD ma na celu sprzedaż ponad dwóch milionów standardowych tacek (3,3
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi