Kiwi: "Wolny rynek od początku sezonu"
Rynek kiwi był w tym roku trudny, jak twierdzi Pascale Begoulle, kierownik sprzedaży w firmie Sikig. "Wydajność jest niższa niż w poprzednich latach. Rynek był powolny od początku kampanii, podobnie jak w przypadku wielu innych produktów." Sytuacja ta jest związana z obecnym kontekstem gospodarczym. "Konsumenci są bardziej ostrożni i kupują mniej". Sprzedaż jest wolniejsza, co z drugiej strony,
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi