"Nasza platforma zapewnia globalnym producentom dostęp do polskiego rynku detalicznego
Entuzjazm Rogera Boonsa dla polskiego rynku jest niezaprzeczalny. Po wejściu do branży świeżych produktów w 1985 roku, szybko stał się aktywny w Europie Wschodniej dla ówczesnego New Zealand Kiwifruit Marketing Board (Zespri) po upadku muru berlińskiego. W ciągu ostatnich sześciu lat Belg powrócił do...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi