Nowe opakowania Golden Kiwi wprowadzone do sprzedaży w Sainsbury's
Sainsbury's wprowadził na rynek zaktualizowaną wersję swojego opakowania Pro-Produce Pack dla Taste the Difference Golden Kiwi.
Koncepcja opakowania bez wkładki z tworzywa sztucznego została dobrze przyjęta przez konsumentów od czasu jego pierwszego wprowadzenia na rynek w 2020 roku, według producenta ProPrint Group i dostawcy Chingford Fruit. Stwierdzili oni, że klienci z zadowoleniem przyjęli możliwość recyklingu opakowania w domu przy krawężniku, ponieważ
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi