Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Nowe opakowania Zespri w Tesco pomagają zwiększyć sprzedaż kiwi.

2024-10-28 11:00
Źródło: Fruitnet.com
Nowe opakowania z tektury dla kiwi Zespri sprzedawane przez brytyjskiego detalistę Tesco wyraźnie zwiększyły świadomość marki wśród konsumentów i przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży, która przekroczyła oczekiwania.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Kiwi

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem