Nowe opakowania Zespri w Tesco pomagają zwiększyć sprzedaż kiwi.
2024-10-28 11:00
Źródło:
Fruitnet.com
Nowe opakowania z tektury dla kiwi Zespri sprzedawane przez brytyjskiego detalistę Tesco wyraźnie zwiększyły świadomość marki wśród konsumentów i przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży, która przekroczyła oczekiwania.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem