Wyniki finansowe Zespri 2022/23 odzwierciedlają trudny sezon
Wyniki finansowe Zespri za rok 2022/23 odzwierciedlają trudny okres dla branży kiwi, w którym zwroty plantatorów spadły z powodu problemów z jakością owoców, które były głównie spowodowane poważnym niedoborem siły roboczej w branży, a także wzrostem kosztów i wyzwaniami związanymi z łańcuchem dostaw.
Skala kosztów jakości, która wzrosła z 307 mln USD w 2021/22 r. do 534 mln USD
W 2021/22 r. koszty jakości wzrosły do 534 mln USD.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi