ZAG, nowa inicjatywa Zespri na rzecz innowacji
Kierując się swoim celem: pomagać ludziom, społecznościom i środowisku na całym świecie rozwijać się dzięki dobroci kiwi, ZAG będzie odgrywać ważną rolę w misji firmy. Roczny fundusz w wysokości 2 milionów dolarów będzie wspierał przyszłe inicjatywy innowacyjne i strategiczne globalne partnerstwa, które wzmocnią zdolność Zespri™ do

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Kiwi