Zespri, kampania promująca świeże owoce i kiwi, które dodają energii.
2024-06-27 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Zespri ogłasza nową kampanię Choose Real, równocześnie z sezonem kiwi z Nowej Zelandii. Marka ma na celu potwierdzić zaangażowanie w zachęcanie konsumentów do wybierania świeżych owoców, takich jak kiwi, które zapewniają dobre samopoczucie i energię, oraz mają pozytywny wpływ.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem