Zespri rozpoczyna kampanię „Wybierz Zdrowe. Wybierz Dobre. Wybierz Zespri™” z okazji Dnia Jedzenia Kiwi.
2024-05-16 09:00
Źródło:
Fruitnet.com
Zespri™ chce pomóc konsumentom w wyborze zdrowszych produktów spożywczych, aby ponownie czuli się dobrze i pełni radości życia. Całkowita koncepcja komunikacji pozycjonuje kiwi jako pyszne i zdrowe alternatywy przekąskowe, które łatwo można wprowadzić do...
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem