Jak się obudzisz, już wiesz — świeże ceny owoców i warzyw na dziś, u nas.

Kup teraz abonament!

Zespri rozpoczyna trudną kampanię 2022-23

2023-06-22 09:00

Zespri przeżyło trudną kampanię 2022-23, podobnie jak reszta branży kiwi. Globalna wielkość sprzedaży spadła z 201,5 mln tacek w latach 2021-22 do 183,5 mln, pozostawiając przychody w wysokości 2,38 mld USD, o 3% niższe niż rekordowy wynik z lat 2021-22.

Dan Mathieson, dyrektor generalny Zespri, przypisał wyniki bardzo trudnemu okresowi dla wielu producentów, z hodowcami

.

Więcej. Przejdź do artykułu

Eurofresh-distribution.com
Eurofresh-distribution.com

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).

Zobacz więcej: Kiwi

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem