Zespri tworzy fundusz o wartości 2 mln USD w celu pobudzenia przemysłu kiwi
Zespri, największy na świecie sprzedawca kiwi, utworzył fundusz o wartości 2 mln USD w celu wspierania innowacji w branży i partnerstw.
Inicjatywa, znana jako ZAG, jest częścią działań firmy mających na celu pomoc ludziom, społecznościom i środowisku na całym świecie.
Jako taka, ma ona na celu przyciągnięcie innowacyjnych osób z całego świata, które mogą pomóc w rozwiązaniu niektórych
problemów.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Kiwi