Zespri uruchamia roczny fundusz o wartości 2 mln USD, aby przyspieszyć zrównoważone innowacje
Nowozelandzka marka kiwi Zespri uruchomiła roczny fundusz w wysokości 2 milionów dolarów w celu przyspieszenia zrównoważonych innowacji. Zespri poinformowało we wtorkowym oświadczeniu, że firma ustanawia nową inicjatywę finansowania innowacji, znaną jako ZAG.
Dzięki swojemu celowi - pomaganiu ludziom, społecznościom i środowisku na całym świecie w rozwoju dzięki dobroci kiwi, ZAG odegra rolę
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kiwi