Maliny w centrum zainteresowania programów promocyjnych
Warunki dojrzewania w regionie śródziemnomorskim uległy obecnie więcej niż poprawie w porównaniu z chłodnym marcem. Z tego powodu dawny rynek popytowy zmienił się w rynek ofertowy.
Detaliści spożywczy utrzymują obecnie rytm na promocjach, oferując w tygodniu 16 maliny w 23 promocjach, w tym 4 promocje z malinami ekologicznymi. Asortyment
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Maliny